niedziela, 14 kwietnia 2013

Wyniki konkursu

Konkurs, konkurs i po konkursie…
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w tym skromnym konkursie. Mimo, że wzięły w nim udział trzy osoby, nie myślę, aby go odwoływać.
Tym większą radość sprawi mi fakt, że będę mogła obdarować książkami wszystkie uczestniczki.
Agnieszce, jako, że nie miała konkurencji w losowaniu książki, przypada poradnik  „Jak samemu przepowiadać pogodę? Zbigniewa Przybylaka.
 


 
Do Sandry wędruje „Medycyna ziołowa. Poradnik zdrowia i życia” autorstwa Niny Nissen.
 


 
Dla trzeciej uczestniczki ,Madziunkaaa90,  mam małą nagrodę pocieszenia. 
Jest nią książka dr Jadwigi Górnickiej „Choroby układu pokarmowego”.
 


 
Dr Jadwiga Górnicka jest znaną polską lekarką naturalistką. Myślę, że w biblioteczce każdego, kto chce zachować zdrowie jak najdłużej i któremu bliska jest medycyna naturalna nie powinno zabraknąć książek tej autorki.
Gratuluję wszystkim Uczestnikom!
Aby móc wysłać do Was książki czekam na Wasze dane : wiejski.ogrod@o2.pl
Mam nadzieję, że nadal będziecie zaglądać do mojego wiejskiego ogrodu. Jeszcze dziś pokaże kilka oznak wiosny.

2 komentarze:

  1. Wiosna już przyszła ale teraz będę wiedziała dzięki książce kiedy nadejdzie lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nagrodę :)
    Agnieszka będzie wiedziała kiedy nadejdzie lato, a ja będę wiedziała jak się leczyć :)

    OdpowiedzUsuń